Sunday 25 November 2012

Bukit Wang, Kedah


Bukit Wang (part 2)

Assalamualaikum...

ok hari ni saya nak continue citer pasal bukit wang...
hari tu saya xsempat nk citer lebih sbb dah lewat sgt..almaklum lah esoknya tu saya ada kelas pagi...
pkol 8.00 pagi...hmmm takot susah la nk bangun hihi...
ok saya teruskan dengan niat saya, banyak lagi kemudahan yang saya xbgtau..
seperti tempat2 rekreasi yang lain di bukit wang juga ada kemudahan seperti bilik air, toilet, bilik persalinan haaa....baru2 ni saya pergi pekerja2 dekat situ tengah upgrade bilik air, toilet dan bilik persalinan..waaa confirm lagi cantek kot xtau la pas ni cm ne....xpon disebabkan pengunjung semakin ramai yang pergi ke sana sampai xckop bilik agaknya...


ha ni slah satu tempat untuk pengunjung mandi-mandi bersihkan diri selepas puas berendam di dalam air yang sejuk tu haha...so jangan fikir dekat situ xde bilik air plak ye...


tempat untuk para pengunjung duduk melepak pon ada....di sepanjang perjalanan ada tempat duduk..mana tau ada yang letih berjalan boleh berehat sebentar hihi...sambil menikmati keindahan hutan yang hijau dan menyamankan...
para pengunjung juga boleh adakan sesi photoshoot di sana kerana latar belakang yang cantik...  

No comments:

Post a Comment